بهترین جراح پروتز سینه

بهترین جراح پروتز سینه در تهران را چگونه بشناسیم؟

انجام عمل های زیبایی برای ایجاد تغییر و بهبود شکل ظاهری، از جمله مهم ترین تصمیماتی است که یک فرد می تواند در زندگی خود بگیرد. در حال حاضر طیف گسترده‌ای از روش‌های زیبایی هم به صورت جراحی و هم غیر جراحی موجود است؛ و یکی از عمده ترین قسمت‌هایی که افراد به دنبال تغییر آن هستند، سینه‌ است. با توجه به ظرافت و حساسیت جراحی پروتز سینه، بسیار مهم است که بهترین جراح پلاستیک برای پروتز سینه را شناخته و انتخاب کنید. مراجعه به یک متخصص شناخته شده و ماهر، یک گام اساسی است تا مطمئن شوید که بدون بروز خطرات و عوارض جانبی، به نتایج دلخواهتان دست پیدا خواهید کرد.

بهترین جراح پروتز سینه

ما در این مقاله اهمیت انتخاب بهترین جراح پروتز سینه و همچنین ویژگی های حائز اهمیت یک جراح حرفه ای و قابل اطمینان را مطرح کرده ایم. اگر مایلید که بهترین تصمیم را بگیرید، با ما همراه باشید…

عنـــــوانتوضیحات
جراحی پروتز سینهروشی برای بزرگ کردن یا بازسازی پستان است
ویژگی های بهترین جراح پروتز سینهدارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک دارای سابقه فعالیت بالا
نمونه کارهای درخشان
مجهز به دانش و تجهیزات نوین
دارای تاییدیه بین المللی
نحوه انتخاب بهترین جراح پروتز سینهاز طریق جستجو در سایت انجمن
مشاهده و مقایسه نمونه کارها
پرسش از اطرافیان مورد اطمینان
مراجعه حضوری و انجام مشاوره با جراح

اگر امکان خواندن متن کامل مقاله را ندارید، می توانید با شنیدن فایل صوتی زیر، از مهمترین نکات گفته شده با خبر شوید

جراحی پروتز سینه در یک نگاه

پروتز سینه روشی است که برای زیبا و بزرگ تر کردن سینه و همینطور بازسازی آن بعد از انجام جراحی سرطان سینه طراحی شده است. طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا،پروتز سینه یکی از 5 مورد پرطرفدار جراحی های زیبایی است. داشتن اندامی زیبا و خوش فرم، از عواملی است که باعث می شود انسان ها احساس بهتری نسبت به خود داشته و از اعتماد به نفس بالاتری نیز برخوردار باشند. شکل و اندازه سینه ها تا حدود زیادی بستگی به ژنتیک دارد. از همین رو بعضی از بانوان به طور طبیعی دارای سینه های کوچک هستند؛ که همین موضوع موجب احساس نارضایتی آنان می شود. علاوه بر این، به دلیل گسترش آمار ابتلا به سرطان سینه، بسیاری از زنان مبتلا به آن، در اثر جراحی درمانی، یک و یا هردو پستان خود را از دست می دهند. برای این عزیزان نیز، پروتز سینه راهی برای بازسازی پستان و بازیابی زیبایی اندام است.

جراحی پروتز سینه

انواع پروتز سینه و تفاوت آنها

پروتز سینه یک شی در حوزه تجهیزات پزشکی-بهداشتی است که از طریق جراحی در سینه‌ ها جای گذاری می شود. پوشش بیرونی پروتز ها از جنس سیلیکون است که با ژل سیلیکون یا سالین (آب نمک استریل) پر شده اند.

انواع نام برده شده، از نظر قیمت، کارکرد، طول عمر و شکلی که در بدن ایجاد می کنند، باهم متفاوت بوده و بر اساس درخواست بیمار و شرایط کلی جسمانی او مناسب ترین نوع تعیین می شود. اگر برای جراحی، به بهترین جراح پروتز سینه مراجعه کرده باشید، در جلسات مشاوره پیش از عمل، بررسی های کامل و دقیق از شما به عمل آمده و پزشک متناسب با درخواستی که دارید، کارآمد ترین نوع پروتز را به شما پیشنهاد خواهد داد که در نهایت برجستگی زیباتری در سینه های شما ایجاد شود.

پروتز سینه سالین (آب نمک)

ایمپلنت های سالین با آب نمک استریل پر می شوند. آنها معمولاً به شکل خالی در سینه قرار می گیرند و وقتی در جای خود قرار گرفتند،از محلول پر می شوند.

پروتزهای سینه سالین برای افراد 18 ساله و بالاتر برای بزرگ‌تر کردن سینه‌ها قابل استفاده هستند.

پروتز سالین

پروتز سینه سیلیکونی

ایمپلنت های سیلیکونی پر شده از ژل سیلیکون هستند. این پروتز ها نمای طبیعی تری به بدن می بخشند و برای بازسازی و ترمیم پستان نیز گزینه های مناسب تری هستند.

پروتز های سیلیکونی معمولا کمی گران تر از پروتز های سالینی هستند.

پروتز سینه سیلیکونی

ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه

انجام موفقیت آمیز جراحی پروتز سینه، نیازمند چند مورد بسیار مهم و اساسی است. اولین و مهم‌ترین مورد، انتخاب بهترین جراح پلاستیک برای پروتز سینه است که دارای مدرک علمی معتبر بوده از اعضای رسمی انجمن جراحان پلاستیک ایران است.

مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه به شما کمک می کند، موارد زیر را شامل می شود:

مدارک معتبر
  • داشتن مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از مراکز علمی معتبر داخلی و خارجی.

شاید بعضی ها معتقد باشند که داشتن مدرک به تنهایی تعیین کننده مهارت و توانمندی جراح نیست. بله، این حرف تا حدود زیادی صحیح است. ولی لازم به ذکر است پزشکی که سالهای بیشتری را صرف تحصیل در مراکز عالی آموزشی کرده است، بی شک از دانش و تسلط بالاتری برخوردار است.

  • داشتن سابقه کاری موفق در حوزه جراحی پلاستیک و نمونه کارهای قبل و بعد از عمل

تجربه، دستاوردی است که در اثر سالها فعالیت تخصصی و حرفه ای حاصل می شود. بنابراین میتوان گفت یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب جراح خوب باید در نظر گرفته شود، سابقه کاری و تجربه پزشک است. همچنین جراح باید مستندات مربوط به جراحی های خود را در اختیار زیباجویان قرار دهد.

سایقه کاری
تکنیک های جراحی پروتز سینه
  • آموزش مداوم در خصوص دانش، تکنیک ها و تجهیزات نوین و به روز پزشکی دنیا

(این آموزش ها باید شامل تکنیک های ارتقا کیفیت نتیجه جراحی و حفظ ایمنی بیمار باشد)

علوم و تکنیک های پزشکی روز به روز در حال تحول و پیشرفت هستند. یک جراح حرفه ای باید به طور پیوسته در حال دریافت این کشف ها و ابداعات تازه باشد.

  • انجام تمامی جراحی ها در مراکز عالی پزشکی و بیمارستان های مجهز به بهترین دستگاه ها و ابزار به روز و دارای تاییدیه جهانی

جراح انتخابی شما باید جراحی را در بهترین مراکز درمانی و بیمارستان و با استفاده از استاندارد ترین و به روز ترین تجهیزات انجام دهد؛ تا از بروز هرگونه خطر برای سلامت بیمار جلوگیری نماید.

بیمارستان خوب برای انجام جراحی پروتز سینه

گول هر مدرکی را نخورید!

فقط با انتخاب یکی از اعضای انجمن جراحان پلاستیک ایران می توانید مطمئن باشید که یک جراح پلاستیک واجد شرایط و با مهارت را انتخاب می کنید. برای آگاهی یافتن از نام و اطلاعات این پزشکان، از سایت انجمن جراحی پلاستیک دیدن کنید.

ویدیو هایی که در ادامه مشاهده میکنید نمونه رضایت بیمار دکتر پرویزیان می باشد:

نحوه مشاوره با بهترین جراح پروتز سینه

یکی از مهم ترین توصیه های قبل از جراحی پروتز سینه، این است که قبل از آن که برای جراحی روانه اتاق عمل شوید، یک یا چند جلسه مشاوره با جراح داشته باشید. برای پرسیدن سوالاتی در مورد تجربه جراح، روند جراحی و نتایج مورد انتظار خود آماده باشید. سازمان غذا و دارو آمریکا لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که ممکن است به هدایت مشاوره شما و جراح کمک بیشتری کند. جراح باید بتواند در مورد اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای پروتز سینه هستید، انواع روش های جراحی، گزینه هایی برای اندازه، شکل، بافت سطح و محل قرارگیری بر اساس شرایط خاص شما و همچنین خطرات و مزایای آن با شما صحبت کند. علاوه بر این جراح باید بتواند تصاویر قبل و بعد از جراحی سایر بیماران را در اختیار شما قرار دهد تا به شما در درک بهتر انتظارات و نتایج بالقوه جراحی کمک کند.

در طول مشاوره، باید در مورد سابقه پزشکی خود، از جمله شرایط پزشکی یا حساسیت دارویی که ممکن است داشته باشید، صحبت کنید. همچنین باید در مورد هر گونه جراحی قبلی که انجام داده اید، به خصوص در مورد سینه، و اینکه در حال حاضر چه داروهایی مصرف می کنید، از جمله مکمل ها، داروهای گیاهی و داروهای بدون نسخه (OTC) صحبت کنید. اگر فکر می کنید باردار هستید، مهم است که این نکته را به جراح بگویید.

اگر برای بازسازی تحت عمل قرار می گیرید، باید با جراح خود در مورد شرایط شخصی خود، از جمله برنامه شیمی درمانی یا رادیوتراپی و داروهایی که استفاده میکنید صحبت کنید؛ زیرا این موارد می تواند بر عوارض و ظاهر سینه بازسازی شده تأثیر بگذارد.

مشاوره با بهترین جراح پروتز سینه

پس از بررسی اطلاعات و انجام صحبت های لازم، از پزشک خود بخواهید یک بروشور مربوط به پروتزی که قرار است برای شما مورد استفاده قرار بگیرد را، در اختیارتان قرار دهد. لطفا اطلاعات و نکات مراقبتی درج شده در این برگه راهنما را به دقت بخوانید و هر مورد مبهمی برایتان وجود دارد، درباره آن از جراح سوال کنید. علاوه بر این، لطفاً قبل از امضای فرم رضایت آگاهانه، مطمئن شوید که آن را به درستی خوانده و متوجه شده اید.

تولیدکنندگان پروتز سینه بطور مداوم در حال انجام مطالعات بالینی برای ارزیابی پروتز های سینه و درک تجربیات طولانی مدت زنانی که پروتز سینه دریافت می کنند، هستند. بنابراین شما می توانید تجربیات بیماران از دریافت پروتز های مختلف را جستجو کرده یا از جراح خود جویا شوید.

پیام صوتی رضایت یکی از زیباجویان عزیز:

سوالاتی که قبل از انجام عمل باید از جراح پروتز سینه بپرسید

هنگام انتخاب بهترین جراح برای عمل پروتز سینه، ممکن است بخواهید سال ها تجربه، گواهی و مدارک معتبر، پیگیری بیماران قبلی و سطح راحتی خود را با جراح در نظر بگیرید.سوالات زیر می تواند به شما در بحث انتخاب بهترین جراح پروتز سینه کمک کند.

درباره جراح

  • هر سال چند عمل پروتز سینه انجام می دهید؟
  • چند درصد از جراحی هایی که توسط شما انجام میشود به پروتز سینه اختصاص دارد؟
  • از چه نوع پروتز هایی استفاده می کنید؟ سالین یا سیلیکون؟ تجربه شما از هر کدام چیست؟
  • شایع ترین عارضه ای که در جراحی پروتزسینه با آن مواجه می شوید چیست؟
  • به طور کلی میزان عوارض (انقباض کپسول، عفونت و …) چقدر است؟
  • به نظر شما جراحی طبیعی مناسب تر است یا فانتزی؟

درباره عمل ایمپلنت سینه

  • چه مدت بعد از جراحی درد خواهم داشت؟
  • دوران نقاهت من چقدر است؟
  • آیا برای انجام فعالیت های عادی بعد از جراحی، در خانه به کمک نیاز دارم؟ برای چه مدت؟
  • احتمال می دهید عمل من چقدر طول بکشد؟
  • چه اقدامات ثانویه (در صورت وجود) مرتبط با پروتز سینه مورد نیاز است؟
  • چقدر احتمال دارد بعد از جراحی دچار عفونت شوم؟
  • خطر ناشی از بیهوشی چقدر است؟
  • برای به حداقل رساندن خطر و عوارض کوتاه مدت و بلند مدت چه کاری می توانم انجام دهم؟
  • جای زخم من کجا خواهد بود؟

درباره پروتز سینه و نتایج مورد انتظار

  • چه شکل، اندازه و بافت سطحی را برای پروتز من توصیه می کنید؟
  • پروتز سینه من چقدر دوام خواهد داشت؟
  • چه محل برش و نوع برشی را برای من توصیه می کنید؟
  • آیا عکس های قبل و بعد برای هر روش دارید؟
  • چه نتایجی برای من قابل انتظار است؟
  • پروتز سینه چه احساسی خواهد داشت؟ آیا احساس پوست سینه یا نوک سینه را تغییر می دهد؟
  • خطرات و عوارض مرتبط با پروتز سینه چیست؟
  • در صورت داشتن سابقه خانوادگی قوی سرطان سینه، آیا هنوز هم می توانم برای بزرگ کردن سینه پروتز سینه انجام دهم؟
  • چند عمل اضافی روی پروتز سینه‌ می‌توانم در طول عمرم انجام دهم؟
  • چگونه می توانم تشخیص دهم که پروتز سینه من پاره شده یا مشکلی در سینه من وجود دارد؟
  • اگر تصمیم بگیرم پروتز را برداشته و جایگزین نکنم، سینه های من چگونه به نظر خواهد رسید؟
  • برداشتن پروتز ها چقدر دشوار است؟
  • افزایش سایز پروتز بعد از عمل امکان پذیر است؟
  • می توانم انتظار داشته باشم که سینه هایم در طول زمان چگونه به نظر برسد؟ برای نگهداری از آنها چه کاری باید انجام دهم؟
  • به چه نوع پیگیری اضافی نیاز دارم؟
  • پیامدهای طولانی مدت پروتز سینه چیست؟
  • سینه های من بعد از بارداری و شیردهی چه شکلی خواهند شد؟
  • آیا پروتز سینه بر توانایی من برای شیر دادن به نوزاد تأثیر می گذارد؟
  • اگر از نتیجه پروتز سینه خود ناراضی باشم، چه گزینه هایی وجود دارد؟
  • آیا می توانم با پروتز سینه، ماموگرافی انجام دهم؟
  • آیا ماموگرافی باعث پارگی پروتز سینه می شود؟
  • ترمیم جای بخیه بعد از پروتز سینه چقدر طول میکشد؟
مشاوره تلفنی با جراح پروتز سینه

نحوه انتخاب بهترین جراح پروتز سینه

برای آشنایی با جراحان پلاستیک و زیبایی راه های مختلفی پیش روی شما وجود دارد:

  • در دسترس ترین راهکاری که حتما از آن با خبرید، جستجو در اینترنت و صفحات مجازی گوناگون است. کافی است که یک عنوان جراحی زیبایی را سرچ کنید تا با فهرستی بلند بالا از پزشکان و جراحان مختلف روبرو شوید.
  • راهکار دیگر پرسیدن از دوستان و اطرافیان مورد اعتماد است که تجربه ی انجام جراحی های زیبایی را توسط جراح فوق تخصص پلاستیک دارند.
  • شما با پرسیدن نام جراح می توانید به صورت حضوری به مطب ایشان مراجعه کرده و یا با جستجوی نام پزشک در اینترنت، عکس و فیلم های موجود مربوط به نمونه کار های جراح را مشاهده کنید.
  • به سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران مراجعه کنید. در این وبسایت اسامی پزکان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی موجود است و شما تا حدودی با رزومه و سوابق کاری جراحان آشنا خواهید شد. پس از آن می توانید با مراجعه به وبسایت و یا سایر صفحات مجازی پزشکان انتخابی خود، نمونه کار های ایشان و همچنین نظر بمیاران را بررسی کنید. در گام آخر، به طور حضوری به مطب پزشک مورد نظر خود مراجعه کرده و اقدامات قبل از عمل را آغاز کنید.

اهمیت انتخاب بهترین جراح پروتز سینه

هدف شما از انجام جراحی، پروتز سینه، جراحی لیفت سینه یا ماموپلاستی باشد هیچ تفاوتی ندارد. در هر صورت آنچه ضروری است این است که یک جراح فوق تخصص پلاستیک را برای انجام این کار انتخاب کنید. تصمیم گیری درباره انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در تهران، مزیت هایی بسیار حائز اهمیت دارد از جمله اینکه: 

  • به شما توصیه می کند که بهترین روش برای آنچه که می خواهید از طریق جراحی به دست آورید، چیست. 
  • شما را برای گذراندن دوره نقاهت آگاه کرده و بهترین دستورالعمل ها را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین درباره محدودیت ها و عوارض احتمالی کاملا شما را آگاه خواهد کرد. شما برای تصمیم گیری آگاهانه باید به درستی مشاوره بگیرید. 

بهترین جراحان در این زمینه، از به روز ترین و بهترین رویکرد ها در جراحی ها بهره می گیرند. اگرچه سلیقه و نظر بیماران باهم متفاوت است، اما این هنر جراح پلاستیک و زیبایی است که درباره اصول و قواعد زیبایی و تناسب اندام به شما اطلاعات درستی بدهد و جراحی شما را به گونه ای انجام دهد که علاوه بر جلب رضایت شما، یک نتیجه واقعا زیبا داشته باشد.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، با درک خواسته های زیباجویان، بهترین گزینه را بر اساس سایز سینه و شکل فعلی بدن آنان پیشنهاد می کند و توصیه می کند که چگونه می توانند سینه های فعلی خود را با پروتز های مناسب یا سایر روش های جراحی بزرگ تر، زیبا تر و یا بازسازی کنند.

ویدیو زیر نمونه رضایت بیمار از نمونه جراحی دکتر پرویزیان می باشد:

در بسیاری از زیباجویان ممکن است انجام همزمان عمل پروتز سینه به همراه لیفت سینه نتیجه ی چشمگیرتری را ایجاد کند.

یک جراح پروتز سینه باتجربه و مورد تایید، راحتی بیماران خود را مقدم بر هر چیز دیگری قرار می دهد و اطمینان می دهد که بیماران در مورد هر روشی که ممکن است بخواهند انجام دهند به خوبی آگاه هستند و همچنین این اطمینان را می دهد که پروسه جراحی نه تنها خوب به نظر می رسد، بلکه برای زیباجو نیز احساس خوبی را با تجربه کمترین عوارض جانبی به دنبال خواهد داشت.

نمونه کار جراحی پروتز سینه

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

دکتر فرزاد پرویزیان فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی و عضو رسمی انجمن جراحی پلاستیک ایران و آمریکا هستند که مدارک خود را از معتبرترین دانشگاه ها و مراکز علمی داخل و خارج از کشور دریافت کرده اند. دکتر فرزاد پرویزیان با سابقه سالها فعالیت حرفه ای و انجام تعداد بیشماری از جراحی های زیبایی مختلف رضایت افراد بسیاری را جلب کرده و تجربیات موفقیت آمیزی را از جراحی های زیبایی رقم زده اند. اگر شما نیز قصد انجام این جراحی را دارید، بهتر است که قبل از هرچیز آگاهی های لازم درباره آن را کسب کنید و با مراجعه حضوری به جراح، جزییات این جراحی در مورد خود را جویا شوید. 

در صورتیکه مایل به دریافت مشاوره هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام شما با موفقیت ارسال شد. مشاوران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.
پیام خود را مجدداً ارسال نمایید

سوالات متداول از بهترین جراح پروتز سینه

مطالب مرتبط