فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله پیش رو و راهکارهایی که جهت انتخاب فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی معتبر در آن ارائه گردیده است ؛ به انتخاب یک جراح فوق تخصص پلاستیک حاذق و کاردان بپردازید.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی کیست ؟

پزشکانی که پس از دریافت مدرک دکتری ، دوره تخصصی جراحی عمومی را نیز سپری نموده و بورد تخصصی جراحی را اخذ می کنند ؛ این امکان را دارند که با شرکت در آزمون فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی ، دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را آغاز نموده و پس از اتمام این دوره به درجه بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک نائل آیند.

جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی با توجه به آگاهی و مهارت خود و نیز تجارب فراوانی که طی دوران طبابت خویش کسب نموده از توانایی انجام کلیه جراحی های پیچیده بر روی نقاط مختلف بدن و صورت برخوردار است.

فوق تخصص جراحی پلاستیک کدام جراحی ها را انجام می دهد ؟

این جراحان با توجه به مهارت و تجربیات بالای خود ؛ امکان انجام تمامی اعمال جراحی زیبایی و ترمیمی از جمله جراحی بینی ، جراحی پلک ، جراحی زیبایی گوش ، جراحی لیفت صورت ، جراحی زیبایی سینه ، جراحی لیفت بازو و غیره را میسر می سازند.

ضمنا ناگفته نماند که یک فوق تخصص جراحي پلاستيک و زيبايي ، از آن جا که شناخت دقیقی از آناتومی صورت و دیگر نواحی بدن دارد و نیز به دلیل تسلط بر علم زیبایی شناسی ، توانایی انجام بهینه اعمال زیبایی غیرتهاجمی ؛ نظیر تزریق بوتاکس و فیلر را نیز داراست.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

نحوه انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

روش های متعددی بدین منظور وجود دارد که در ادامه به اساسی ترین آن ها اشاره می نماییم :

  • اولین راه در راستای انتخاب یک جراح فوق تخصص پلاستیک ، تحقیق از دوستان و آشنایانی می باشد که تحت نظر یک جراح متبحر و مجرب جراحی شده و رضایت کافی از نتیجه عمل خود دارند.
  • راهکار دیگری که جهت انتخاب یک جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی خوب ، می توان از آن بهره جست ؛ جستجو در اینترنت می باشد.

زیرا می توان گفت که امروزه تقریبا اکثر جراحان پلاستیک و زیبایی دارای وبسایت رسمی و صفحات مجازی می باشند که این خود می تواند در زمینه یافتن بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک بسیار کمک کننده باشد.

به عنوان مثال زمانی که شما در اینترنت عبارت ” بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ” را جستجو می کنید ؛ خواهید توانست لیستی از بهترین پزشکان دارای بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی تهیه نمایید.

حال جهت مشاهده نمونه کارهای پزشکان موجود در لیست ، می توانید به سایت و صفحات اینستاگرام آن ها سر بزنید و رزومه کاری و نمونه کارهای ایشان را ملاحظه بفرمایید و به این ترتیب با دقت بهتری به انتخاب جراح فوق تخصص پلاستیک بپردازید.

  • قدم بعدی که با انجام آن می توانید انتخاب خود را به قطعیت برسانید ، مراجعه حضوری به مطب پزشک مورد نظر می باشد.

به نحوی که شما می توانید به مطب پزشک مورد نظر خود مراجعه نموده و از نزدیک نمونه کارهای ایشان را ملاحظه بفرمایید ، همچنین می توانید با افراد حاضر در مطب گفتگو کنید و نظرات آنان را نسبت به ماحصل جراحی و سطح رضایت شان از نتیجه دریافتی جویا شوید و به این ترتیب با اطمینان بیشتری نسبت به انتخاب جراح اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید>>>> عوارض ابدومینوپلاستی

مشاوره با فوق تخصص جراحي پلاستيک و زيبايي

پس از انتخاب جراح و پیش از اقدام به جراحی ، شما می بایست با جراح مورد نظر خود یک جلسه مشاوره داشته باشید.

در این جلسه ، فوق تخصص جراحي پلاستيک و زيبايي ؛ یک شمای کلی از پروسه و نتیجه عمل در اختیار شما می گذارد و همچنین در رابطه با مراقبت های قبل و بعد از جراحی و دلیل اهمیت و میزان اثرگذاری این مراقبت ها بر نتیجه جراحی توضیحاتی برای شما ارائه می نماید.

ضمنا شما در جلسه مشاوره قبل از عمل ، شما می توانید هر سوالی که در ارتباط با عمل و اقدامات قبل و بعد از آن دارید ؛ را مطرح نمایید.

سخن آخر :

به طور کلی افراد می بایست از انجام جراحی های پلاستیک زیبایی و ترمیمی ، انتظاری منطقی داشته و توقع دستیابی به نتایج غیرمنطقی و نامعقولانه نداشته باشند.

مطالب مرتبط